Politika kvalitete
Temeljna orijentacija društva
Poslovni uspjeh društva TEHNOGUMA d.o.o. počiva na zadovoljstvu i ispunjenju očekivanja naših kupaca, dobavljača, poslovnih partnera, zaposlenika i vlasnika u području:
- proizvodnje
- prodaje proizvoda
- pružanju usluga unutar programa industrijskog održavanja
Posebna briga se posvećuje zadovoljstvu kupca kvalitetom proizvoda i usluge, pravovremenim isporukama, osiguranjem informacija o proizvodima i uslugama, te zadovoljavanju zahtjeva kupaca i zakonskih i ostalih obvezujućih zahtjeva vezanih za:
- proizvode koje proizvodimo, prodajemo i distribuiramo
- planirane i nadzirane uvjete distribucije
Visoku kvalitetu osigurava primjena Sustava upravljanja kvalitetom odnosno hrvatske norme HRN EN ISO 9001:2008 i Sustava upravljanja okolišem certificiranom prema hrvatskoj normi HRN EN ISO 14001:2004.
Odgovornost uprave i zaposlenika
Uprava društva redovito utvrđuje godišnje ciljeve na razini društva, kako bi omogućila ostvarenje postavljenih općih ciljeva i politike.
U skladu s politikom društva svi zaposlenici su obvezni:
- neprestano poboljšavati djelotvornosti svojih postupaka
- striktno poštovati zakone i druge obvezujuće propise
- sukladno svojim odgovornostima, poduzimati radnje za postizanje zadanih ciljeva