Gumene transportne trake | Gumene elevatorske trake
Gumene transportne trake
Gumene transportne trake nudimo u tri osnovne serije i različitim tipovima ovisno o njihovoj namjeni, uvjetima i načinu upotrebe.
Serija standard
Serija standard namijenjena je općim uvjetima upotrebe za radna opterećenja u rasponu od 16, 21, 26, 32, 40 i 52 kg/cm širine trake.
Serija Extra
Ova serija predstavlja iznimno pouzdane i kvalitetne transportne trake namijenjene vrlo zahtjevnim uvjetima
Trake od čelične užadi
U ovu grupu spadaju transportne trake proizvedene po DIN 22131, s galvaniziranim čeličnim sajlama (užadima) premazanim visokokvalitetnom gumenom smjesom
Upotreba
Uglavnom se koriste kod transporta velikih količina rastresitog materijala, ali i za transport komadnih artikala, paketa, gotovih proizvoda i sl.
Primjenu su našle u gotovo u svim granama industrije, posebno u rudarstvu, industriji građevinskog materijala, poljoprivredi, petrokemijskoj industriji, drvnoj industriji itd.
Ovisno o potrebama korisnika (mjestu upotrebe, vrsti i količini transportiranog materijala, radnim uvjetima itd.), dostupne su kao Antiabrazibrazivne, uljnootporne, temperaturnootporne, „prehrambene“ i kiselootporne transportne trake, po potrebi sa poprečnim ili podužnim rebrima, ali i u antistatik ili samougasivoj varijanti.
Sastav
Sastavljene su od tzv. „jezgre trake“ i zaštitnog gumenog sloja
Jezgra trake:
Jezgru trake obično čine (EP) platna izrađena od uzdužno postavljenih poliesterskih vlakana sa potkom od poliamida. Odlikuju se malom težinom, visokom zateznom čvrstoćom i ograničenim istezanjem.
Posjeduju dobru termootpornost, visoku otpornost na lokalna opterećenja, otpornost na vlagu te mogućnost prilagodbe „koritastim“ transporterima. Fleksibilnost spoja među platnima te platna i gumenog dijela trake omogućava ravnomjeran raspored opterećenja na traku.
Kod transportnih traka sa ST oznakom (DIN 22131) jezgru trake čine galvanizirane čelične sajle.
Gumeni (zaštitni) sloj
Gumeni sloj trake štiti jezgru od kontakta sa transportiranim materijalom te habanja uzrokovanog valjcima na transporteru. Debljina gornjeg gumenog sloja može biti različita i obično raste u skladu sa povećanjem zatezne čvrstoće trake, dok je zbog manjeg izlaganja oštećenjima donji gumeni sloj nešto tanji.
Zadovoljava standarde za kemijsku i mehaničku otpornost po DIN 22102, DIN 22103, DIN 22118, DIN 53516, UNI 3783, UNI 5263, UNI 5420-84, UNI 8007.